Tankar på en buss

Efter några dagar i Oslo hos Sara har jag kommit fram till att det hade varit bättre om alla mina vänner bara flyttade till Göteborg. Eller att vi alla åtminstone bodde i samma stad. För jag har världens seperationsångest och hatar att säga hejdå. Även om det bara är för några dagar eller för ett helt liv. Och jag tänker ofta på människor jag känt men inte längre har i mitt liv. Men jag är i alla fall riktigt glad att jag fortfarande har Sara i mitt liv och att vi fortfarande känner varandra så bra!

So long!


Kommentarer
Postat av: mickan

Tycker om tanken att alla vänner borde flytta till Gbg. Det hade ju varit så mysigt!

2011-10-31 @ 16:08:28
Postat av: antonia

söta ni är!

2011-11-03 @ 21:27:25
Postat av: Sara

Åhh, så glad jag blir :) Jag är väldigt glad att jag har dig med ska du veta. I verkligehten på distans men inom mig är du alltid nära <3

2011-11-07 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback