Friday, I'm in love!

Jag har kommit på varför jag inte skriver så mycket här. Det är för att jag har svårt att dela med mig om vad som händer just nu. Jag känner mig så förvirrad själv att jag inte vill berätta för någon vad som rör sig i mitt huvud. Det känns som att det blir för seriöst om jag berättar det. Som att om jag formar orden så måste det bli så. Och då har jag plötsligt inte något mer att berätta. Men jag ska försöka skriva lite i alla fall. Kanske dela med mig av lite saker i taget, och inte ta det så allvarligt.

Här är i alla fall jag på pappa jobb för några dagar sen. Jag har jobbat för honom två dagar med ett litet projekt. Och hoppas på att det kommer bli mer.

Kommentarer
Postat av: Antonia

haha, för seriöst? du är för söt du. orden är inte lag. orden behöver inte bidra till självuppfyllande profetia. orden är ord. som skapar text. som berättar ett innehåll. men ord kan vara lögn. påhitt. en önskan. vill veta mer om dina dagar! ;)

2011-10-06 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback