vem älskar dig?

Hej,

jag är världens sämsta på det här med att blogga. på riktigt.
men jag vill ju så gärna läsa om vad ni gör. vad som händer i era liv.
och då tänker jag att ni kanske faktiskt vill läsa om vad som händer i mitt liv.
jag vill ju berätta för er. eller i alla fall för mig själv.
för ibland vet jag knappt. jag vill massor men gör inget. hur går det ihop egentligen?

jag tänker mest hela tiden. framförallt när jag ska sova. vrider och vänder mig. vad ska jag göra?
jag skriver todolistor i massor för att känna mig viktig. sätter ut små mål så det i alla fall känns som att jag gör något.
det hjälper i alla fall för stunden. jag ska snart berätta för er vad som står där.
vad jag gör just nu.



laters.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill jättegärna veta vad som händer i din vardag! Saknar dig redan! <3

2011-09-01 @ 16:45:08
Postat av: Anna

Jag med. Kikar in här lite då och då men det uppdateras sällan så keep up the good work! Du vet att du alltid är välkommen till Malmö! LOVE!

Postat av: Alexandra

Kul att du skriver lite Joeeey!! Är inne här och spanar nästan varje dag ska du veta. Gillar dina ord! Puss

2011-09-05 @ 10:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback